آرزوها
آرزوها





امشب « دلم » تنگ است ، برای باران ، برای ابرهای دل شکسته

برای سکوت ستارگان ، برای صدای پنجره ...

کاش امشب باران می بارید و تا سحر زیر قطره های باریده

از غم آسمان آواز می خواندم ...

کاش باران می بارید و « قلبم » را می شست ؛ از ذره ذره غم های خاک گرفته

کاش باران می بارید تا با بوی خاک آرام بگیرم

دلم می خواست امشب تنها نبودم ...

کاش باران با من بود ، کاش باران با من بود

تا اندک شادیم را با او قسمت کنم

امشب اندکی شادم ...

شادم از دنیایی که پر است از سنگ ، سنگ هایی که می گریند

کاش از آسمان سنگ می بارید !!

و هر آنچه در دنیایم است ویران می ساخت

امشب در انتظار باران چشم هایم بسته شدند ...

...
...

 

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








نگارش در پنج شنبه 22 دی 1389برچسب:, ساعت 22:23 توسط افشین - موضوع : <-PostCategory->

.: Weblog Themes By www.NazTarin.com :.




Digital Clock - Status Bar